آهنگ جدید وبسیار احساسی وزیبای ایمان غلامی بنام بسته دلم + متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

:::وبلاخره پس از مدتها انتظار:::::::

سورپرایز جدید امشب فنس غلامی

آهنگ جدید وبسیار احساسی وزیبای ایمان غلامی بنام بسته دلم + متن آهنگ

ترانه آهنگ وتنظیم : ایمان غلامی / ویولون: پیام طونی / ساز کوبه ای :مهدی رضائی 

گیتار الکتریک و آکوستیک:میثم خلیلی / میکس و مسترینگ:حمید نجفدری

سالروز تولد بیست سالگی ایمان غلامی رو به ایشان تبریک عرض مینماییم

 

 

دانلود آهنگ بالینک مستقیم

Iman Gholami - Baste Delam

 

دانلود بالینک غیرمستقیم

Iman Gholami - Baste Delam

فکرش نباش رفته دلم


گریه نکن بسته دلم


توکه میدونی تورو به بازی میگیره


هنوزم که هنوزه بسته دلم


دیگه هیچکی نمونده پای تو بسوزه


تمومش کن دیگه بریدم از روزایی که


به پاش نشستی ویه بارم به چشاش نیومد


چقد ساده زدو شکست ورفت


همونی که می گفت عزیزمی


همه حرفاش دروغ از آب دراومد


و....



بازدید : 6795 | تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1392 ساعت : 23:49 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: